Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
Αρχική » Νέα » “The historic City of Jerusalem, The Holy Sepulchre: A Hands-on Experience”

“The historic City of Jerusalem, The Holy Sepulchre: A Hands-on Experience”

(03/04/22 – 06/04/22)

Το Πολλαπλασιαστικό Εργαστήριο “Ο Πανάγιος Τάφος Πρακτική εφαρμογή”, που πραγματοποιήθηκε στην Ιερουσαλήμ στις μεταξύ 3 και 6 Απριλίου 2022, αποτελεί μέρος του hands-on πλαισίου του έργου EDICULA και είναι μία από τις δύο πολλαπλασιαστικές εκδηλώσεις του. Έχει σχεδιαστεί από την Ακαδημία Τεχνών και Σχεδίου Bezalel στην Ιερουσαλήμ και την Υπηρεσία Αρχαιοτήτων του Ισραήλ. Παράλληλα, συμμετείχαν εκπρόσωποι του Διατμηματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος για την Προστασία των Μνημείων (ΕΜΠ) και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Επιστήμη και την Τεχνολογία για τη Διατήρηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς (Università degli Studi di Roma ‘La Sapienza’). Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο ήταν (i) φοιτητές του BEZ με ισχυρό αρχιτεκτονικό υπόβαθρο ή υπόβαθρο πολιτιστικής κληρονομιάς, (ii) εμπειρογνώμονες IAA με ισχυρό αρχαιολογικό ερευνητικό υπόβαθρο, μαζί με υποψήφιους διδάκτορες από το Bezalel, το ΕΜΠ και τη Sapienza.

Το τριήμερο εργαστήριο πρακτικής εμπειρίας πραγματοποιήθηκε σε διαφορετικές τοποθεσίες, όλα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς στην Ιερουσαλήμ. Οι χώροι μελετήθηκαν και εξετάστηκαν στο ιστορικό-πολιτιστικό και κοινωνικό τους πλαίσιο, στο αστικό τους περιβάλλον και ως μέρος της μοναδικής αρχιτεκτονικής της Ιερουσαλήμ. Πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις και ξεναγήσεις από Ισραηλινούς αρχαιολόγους. Ειδικότερα, την πρώτη ημέρα πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο του Πύργου του Δαβίδ η εναρκτήρια διάλεξη:

• Antonia Moropoulou. The rehabilitation of the Holy Aedicule of the Holy Sepulchre

Παράλληλα, στο Πολλαπλασιαστικό Εργαστήριο συμμετείχε στο πλαίσιο του προγράμματος RESPECT ο Καθ. Ανδρέας Γεωργόπουλος, όπου και ανέπτυξε την εμπειρία από το πρόγραμμα RESPECT.

• Andreas Georgopoulos. Dynamic integrated geometric documentation of the monument before, during and after the rehabilitation – Perspectives through RESPECT project